|
За інформацією директора ДП «ХМЗ «ФЕД» Дмитра Леонова, минулого року підприємство отримало 49 млн грн чистого прибутку. При цьому завод сплатив близько 125 млн грн податків, з них 25 млн - у бюджет Харківщини. Головні ринки підприємства – це Індія та Китай.
Відповідаючи на запитання голови ХОДА щодо трьох головних питань, які необхідно вирішити для розвитку підприємства, директор ДП «ФЕД» відзначив, що головне – це розвиток внутрішнього ринку та збільшення кількості внутрішніх замовлень.
«Наше підприємство бере активну участь у розробці програми розвитку вітчизняної авіації. Зараз ми стоїмо на такому етапі розробки ефективних дій, які дозволять не тільки нашому підприємству, а й всій авіаційній промисловості України мати ефективні замовлення», - розповів Дмитро Леонов.
Також серед проблемних питань – переоснащення виробництва та збільшення кількості оборотних коштів.
«Банки України вважають підприємства промисловості ризиковими. Тому отримати кредит – це достатньо складна процедура», - пояснив директор ФЕДу.
Олексій Кучер пообіцяв сприяти вирішенню озвучених питань на державному рівні.
«Ми будемо порушувати ці питання на рівні Офісу Президента, на рівні Президента, Кабміну під час зустрічей з прем’єр-міністром. Я готовий особисто взяти ці питання під контроль. Я хочу, щоб ви зрозуміли: я повністю на боці підприємства», - підкреслив Олексій Кучер.
«ФЕД сьогодні працює і з Індією, і з Китаєм, і з країнами ЄС. У нас багато компетенцій, ми можемо виробляти дуже багато техніки. Але нам потрібна підтримка держави у вигляді власного виробництва літаків», - сказав Дмитро Леонов.
Таке виробництво забезпечить роботою і конструкторське авіаційне бюро, яке розробляє агрегати для літаків. Наразі бюро активно працює над імпортозаміщенням. Зокрема, всі 200 агрегатів для літаків АН-178 вже виробляють на харківському підприємстві. При цьому для АН-148, АН-158 виробляли лише близько 60 агрегатів.
«Якщо раніше у ФЕДа було багато замовлень з Росії, то зараз ми - практично єдине підприємство, яке може їх забезпечити агрегатами. Але для того, щоб ми виробляли агрегати, потрібні замовлення на літаки. 2-3 літаки – це декілька місяців завантаження для нашого виробництва», - розповів головний конструктор «ХАКБ» Володимир Матусевич.
Голова ХОДА відзначив, що питання розвитку власного літакобудування активно опрацьовується на державному рівні. Зокрема, пріоритетним напрямком роботи є створення національного авіаперевізника, що дозволить завантажити авіаційні заводи внутрішнім замовленням.
Web-адреса: novovodolaga-rda.gov.ua/news/id/2337 | Переглядів: 187 | Дата публікації: 18:21 17.06.2020 |