Анонс подій
Подій не заплановано
Пошук
Посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Південне управління Головного управління ДПС у Харківській області інформує!
Південне управління Головного управління ДПС у Харківській області інформує!

Поділитися новиною:

Південне управління Головного управління ДПС у Харківській області інформує!

До уваги платників податків!

Особливості оподаткування доходів репетиторів

        Послугами вчителів-репетиторів користуються більшість батьків, які прагнуть покращити знання дітей, здобуті в школі, або підготувати їх до вступу у виші.

       Дохід, отриманий педагогом-репетитором за навчання, підлягає обов’язковому декларуванню.

       Вчителям, викладачам та особам, які надають репетиторські послуги, варто враховувати наступне:

відповідно до п.п. 14.1.54 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу Українидохід з джереломїхпоходження з України – будь-якийдохід, отриманий резидентами або нерезидентами, у тому числівід будь-якихвидівїх на територіїУкраїни. Якщовикладач-репетитор не є фізичною особою – підприємцем, але постійнонадаєрепетиторськіпослугифізичним особам, то вінзобов’язанийвключити суму таких доходів до загальногорічногооподатковуваного доходу та подати податковудекларацію за наслідкамизвітногоподаткового року, а також сплатити податок з таких доходів (п.п. 168.2.1 п. 168.2 ст. 168 Кодексу).

       Податкову декларацію про майновий стан і доходи за 2019 рік викладач-репетитор подає до 1 травня 2020 року за місцем податкової адреси (реєстрації) чи онлайн з використанням електронного підпису. Суму податкових зобов’язань з податку на доходи фізичних осіб (ПДФО) та військового збору, зазначену в річній податковій декларації такий викладач-репетитор самостійно сплачує до 1 серпня 2020 року.

        Доходи від репетиторства відповідно до п. 167.1 ст. 167 Податкового кодексу України, оподатковуються податком на доходи фізичнихосіб за ставкою 18 відсотків. Такожізвказанихдоходівсправляєтьсявійськовийзбір за ставкою 1,5 %.

     Репетиторськіпослугице,зокремапідготовкадітей до школи, вступу до навчальнихзакладів, незалежноготестування, навчання з будь-якихпредметів, написаннярефератів, виконанняконтрольних, курсових, дипломнихробіттощо.

       За бажанням, викладач – репетитор може здійснити державну реєстрацію та проводити діяльність як фізична особа-підприємець. Переваги ФОП: трудовий стаж, офіційна довідка про доходи, та ін. Зареєструвати ФОП може кожен громадянин, який досягнув 16 років і має офіційно зареєстроване місце проживання. Для реєстрації потрібні такі документи:

паспорт громадянина України;

ідентифікаційний код платника податків.

В законодавстві існує дві системи оподаткування: загальна й спрощена.

Особливості загальної системи оподаткування:

потрібно мати реєстратор розрахункових операцій, тобто касовий апарат;

ФОП на загальній системі оподаткування може займатися видами діяльності, які заборонені підприємцям на спрощеній системі;

підприємець не має обмежень щодо кількості найманих працівників, обсягів реалізації та доходів;

обсяг податків залежить від отриманого доходу. Тобто, якщо за звітний період немає заробітків, підприємець не сплачує платежі, крім єдиного внеску у розмірі не меншому за мінімальний страховий внесок. Тобто не менше 918,06 грн. в 2019 році.

При загальній системі оподаткування сплачуються:

ЄСВ – не менше 918,06 грн./міс;

ПДФО (податок на доходів фізичних осіб) – 18% від чистого оподатковуваного доходу. Щоб його розрахувати, потрібно відняти від суми доходів документально підтверджені витрати, пов’язані з їх отриманням. 18% від цієї різниці – розмір ПДФО кожного окремого місяця;

військовий збір – 1,5% від доходу, з якого справляється ПДФО.

У разі відмови в третьому кварталі від спрощеної системи оподаткування необхідно подати декларацію не пізніше 11 листопада 2019 року

        Відповідно до п. 294.1 ст. 294 Податкового кодексу України (далі - ПКУ) податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку першої та другої груп є календарний рік.

        Для відмови від спрощеної системи оподаткування суб’єкт господарювання не пізніше ніж за 10 календарних днів до початку нового календарного кварталу (року) подає до контролюючого органу заяву (п.п. 298.2.1 п. 298.2 ст. 298 ПКУ).

        Платники єдиного податку можуть самостійно відмовитися від спрощеної системи оподаткування у зв’язку з переходом на сплату інших податків і зборів, визначених ПКУ, з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом, у якому подано заяву щодо відмови від спрощеної системи оподаткування у зв’язку з переходом на сплату інших податків і зборів (п.п. 298.2.2 п. 298.2 ст. 298 ПКУ).

        Підпунктом 296.5.1 п. 296.5 ст. 296 ПКУ визначено, що платники єдиного податку першої та другої груп подають до контролюючого органу податкову декларацію у строки, встановлені для квартального податкового (звітного) періоду, у разі перевищення протягом року обсягу доходу, визначеного у п.291.4 ст.291 ПКУ, або самостійного прийняття рішення про перехід на сплату податку за ставками, встановленими для платників єдиного податку другої або третьої (фізичні особи - підприємці) груп, або відмови від застосування спрощеної системи оподаткування у зв’язку з переходом на сплату інших податків і зборів, визначених ПКУ.

        При цьому у податковій декларації окремо відображаються обсяг доходу, оподаткований за ставками, визначеними для платників єдиного податку першої та другої груп, обсяг доходу, оподаткований за ставкою 15 відсотків, обсяг доходу, оподаткований за новою ставкою єдиного податку, обраною згідно з умовами, визначеними главою 1 «Спрощена система оподаткування, обліку та звітності» розд. ХІV ПКУ, авансові внески, встановлені п. 295.1 ст. 295 ПКУ.

       Подання податкової декларації у строки, встановлені для квартального податкового (звітного) періоду, звільняє таких платників від обов’язку подання податкової декларації у строк, встановлений для річного податкового (звітного) періоду.

      Згідно з п.п. 49.18.2 п. 49.18 ст. 49 ПКУ податкові декларації, крім випадків, передбачених ПКУ, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі в разі сплати квартальних або піврічних авансових внесків) - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя).

       Отже, фізична особа - підприємець - платник єдиного податку першої або другої групи, який відмовляється від спрощеної системи оподаткування протягом року, зобов’язаний подати до контролюючого органу податкову декларацію платника єдиного податку - фізичної особи - підприємця за податковий (звітний) квартал, у якому подано заяву щодо відмови від спрощеної системи оподаткування у зв’язку з переходом на сплату інших податків і зборів, з наростаючим підсумком з початку року протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу.

Роботодавці зобов’язані своєчасно сплачувати єдиний внесок

         Єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника. За наявності у платника єдиного внеску одночасно із зобов’язаннями із сплати єдиного внеску, зобов’язань із сплати податків, інших обов’язкових платежів, передбачених законом, або зобов’язань перед іншими кредиторами, зобов’язання із сплати єдиного внеску виконуються у першу чергу і мають пріоритет перед усіма іншими зобов’язаннями, крім зобов’язань з виплати заробітної плати (доходу)

         Норми, визначені частиною 12 ст.9 Закону України від 08 липня 2010 року №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями (далі – Закон №2464). 

       Роботодавці зобов’язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця, крім гірничих підприємств, які зобов’язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця (частина 8 ст.9 Закону №2464). 

       Порядок нарахування і сплати єдиного внеску затверджено наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 №449 «Про затвердження Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами (далі – Інструкція №449). 

       Згідно з п.11 розділу ІV Інструкції №449 у разі, якщо останній день строків сплати єдиного внеску, зазначених у Інструкції №449, припадає на вихідний або святковий день, останнім днем таких строків сплати єдиного внеску вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем. 

        У разі несвоєчасної або не в повному обсязі сплати єдиного внеску до платника застосовуються фінансові санкції, передбачені цим Законом, а посадові особи, винні в порушенні законодавства про збір та ведення обліку єдиного внеску, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно із законом (частина 11 ст.9 Закону №2464). 

     Чинним законодавством, що регулює порядок нарахування, обчислення і сплати єдиного внеску, не передбачено розстрочення та відстрочення заборгованості зі сплати єдиного внеску.

Щодо складання акцизних накладних на операції з відпуску пального

         Щодо складання акцизних накладних на операції з відпуску пального з акцизного складу через паливороздавальні або оливороздавальні колонки у паливний бак транспортного засобу іншого суб’єкта господарювання – платника акцизного податку з реалізації пального.

       Відповідно до п.п. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) реалізація пального – це будь-які операції з фізичної передачі (відпуску, відвантаження) пального з переходом права власності на таке пальне чи без такого переходу, за плату (компенсацію) чи без такої плати на митній території України з акцизного складу / акцизного складу пересувного:

до акцизного складу;

до акцизного складу пересувного;

для власного споживання чи промислової переробки;

будь-яким іншим особам.

        Пунктом 231.1 ст. 231 Кодексу визначено обов’язок платника податку скласти в електронній формі акцизну накладну за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД реалізованого пального або спирту етилового та зареєструвати її в Єдиному реєстрі акцизних накладних з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи, зокрема при реалізації пального або спирту етилового.

       Згідно з п.п. 14.1.6 п. 14.1 ст. 14 Кодексу не є акцизним складом паливний бак як ємність для зберігання пального безпосередньо в транспортному засобі або технічному обладнанні, пристрої. Відповідно до п.п. 14.1.6 1 п. 14.1 ст. 14 Кодексу акцизний склад пересувний – транспортний засіб (автомобільний, залізничний, морський, річковий, повітряний, магістральний трубопровід), на якому переміщується та/або зберігається пальне або спирт етиловий на митній території України.

       Отже, паливний бак як ємність для зберігання пального безпосередньо в транспортному засобі, не може вважатись акцизним складом / акцизним складом пересувним.

      Пунктом 232.3 ст. 232 Кодексу визначено, що в системі електронного адміністрування реалізації пального або спирту етилового (далі – СЕА РПСЕ) зміна показника åАНаклОтр (тобто обсягу пального, на яке платник має право зареєструвати акцизні накладні та/або розрахунки коригування, а також коригування до заявок на поповнення обсягу залишку пального або спирту етилового в Єдиному реєстрі акцизних накладних) не відбувається на обсяги пального, що реалізується з акцизного складу, який є місцем роздрібної торгівлі пальним, на яке отримано ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним, через паливороздавальні або оливороздавальні колонки, платнику податку - отримувачу пального.

       До нормативного врегулювання питання обліку та відображення в СЕА РПСЕ операцій з реалізації пального з акцизного складу (який не є місцем роздрібної торгівлі пальним, на яке отримано ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним), через паливороздавальні або оливороздавальні колонки у паливний бак транспортного засобу платника акцизного податку з реалізації пального, пропонуємо в акцизних накладних, складених на такі операції, у відповідному рядку зазначати ознаку щодо напряму використання пального «4» – реалізація пального з акцизного складу, який є місцем роздрібної торгівлі пальним, на яке отримано ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним.

Як правильно сплатити єдиний податок на рахунки IBAN фізичним особам - підприємцям, що працюють на ІІІ групі спрощеної системи  оподаткування

     Для сплати єдиного податку в органах Казначейства відкриті два рахунки – з кодами класифікації доходів бюджету 18050401 та 18050400. Постає запитання, на який рахунок ФОП має перераховувати кошти? 

     З цього приводу Державна податкова служба повідомляє таке: єдиний податок сплачується фізичними особами ІІІ групи на код 18050401 у разі реєстрації платника в містах з районним поділом. Наприклад Харків, Дніпро, Запоріжжя, та ін. 

ФОП, зареєстровані на інших територіях, мають сплачувати єдиний податок на код 18050400.

 

Не підлягає оподаткуванню ПДФО сума коштів, що надається благодійною організацією як допомога на лікування

          Згідно з п.п. 165.1.19 п. 165.1 ст. 165 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) до розрахунку загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включаються та, відповідно, не підлягають оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб кошти або вартість майна (послуг), що надаються як допомога на лікування та медичне обслуговування платника податку або члена сім’ї фізичної особи першого ступеня споріднення, дитини, яка перебуває під опікою або піклуванням платника податку, за умови документального підтвердження витрат, пов’язаних із наданням зазначеної допомоги (у разі надання коштів), у тому числі, але не виключно, для придбання ліків, донорських компонентів, протезно-ортопедичних виробів, виробів медичного призначення для індивідуального користування інвалідів, за рахунок коштів благодійної організації.

         Норми п.п. 165.1.19 п. 165.1 ст. 165 ПКУ можуть бути застосовані благодійною організацією за наявності відповідних підтвердних документів, що підтверджують цільовий характер надання грошових коштів на оплату лікування або медичного обслуговування (в разі здійснення попередньої оплати таких послуг) або факт надання послуг з лікування або медичного обслуговування платника податку (якщо оплата здійснюється після надання таких послуг).

        Такими підтвердними документами можуть бути документи, що підтверджують потребу фізичної особи - платника податку в лікуванні та медичному обслуговуванні (зокрема, наявність та характеристики хвороби, травми, отруєння, патологічного стану платника податку), документи про надання таких послуг, що ідентифікують постачальника послуг та платника податку, якому надаються такі послуги, обсяги та вартість таких послуг: договори, платіжні та розрахункові документи, акти надання послуг, інші відповідні документи в залежності від необхідного лікування або медичного обслуговування, хвороби та її стану.

         Податковий кодекс України не визначає відмінностей в оподаткуванні податком на доходи фізичних осіб сум допомоги для оплати вартості таких послуг в Україні або за кордоном.

 

До уваги платників податку на прибуток: за ІІІ квартал 2019 року необхідно подавати актуальні форми фінансової звітності

       Головне управління ДПС у Харківській області нагадує, що 23.07.2019 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 31.05.2019 № 266 «Про затвердження Змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України з бухгалтерського обліку», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 27.06.2019 за № 685/33656 (далі – Наказ № 226).

      Наказом № 226 внесені зміни до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України з бухгалтерського обліку, зокрема форму фінансової звітності № 1-м «Баланс» доповнено новими показниками:

Нематеріальні активи – 1000;

Первісна вартість – 1001;

Накопичена амортизація – 1002.

        Крім того, відповідно до п. 2 розділу І Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2000 № 39 із змінами норми цього Національного положення (стандарту) застосовуються мікропідприємствами, малими підприємствами, непідприємницькими товариствами, представництвами іноземних суб’єктів господарської діяльності та підприємствами, які ведуть спрощений бухгалтерський облік доходів та витрат відповідно до податкового законодавства (крім підприємств, які відповідно до законодавства складають фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності) (далі – підприємства), зокрема:

1) для складання Фінансової звітності малого підприємства (Додаток 1 до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність») –

● малими підприємствами – юридичними особами, які визнані такими відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (крім тих, яким відповідно до податкового законодавства надано дозвіл на ведення спрощеного обліку доходів та витрат);

● представництвами іноземних суб’єктів господарської діяльності;

 2) для складання Фінансової звітності мікропідприємства (Додаток 2 до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність»)

● мікропідприємствами – юридичними особами, які визнані такими відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»;

● підприємствами, які ведуть спрощений бухгалтерський облік доходів та витрат відповідно до податкового законодавства;

● непідприємницькими товариствами.

        Звертаємо увагу, що відповідно до п. 76.1 ст. 76 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) камеральна перевірка проводиться посадовими особами контролюючого органу без будь-якого спеціального рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) такого органу або направлення на її проведення.

        Камеральній перевірці підлягає вся податкова звітність суцільним порядком. Згода платника податків на перевірку та його присутність під час проведення камеральної перевірки не обов’язкова.

        Камеральна перевірка податкової декларації або уточнюючого розрахунку може бути проведена лише протягом 30 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку їх подання, а якщо такі документи були надані пізніше, – за днем їх фактичного подання (п. 76.3 ст. 76 ПКУ).

         Пунктом 46.2 ст. 46 ПКУ визначено, що платник податку на прибуток подає разом з відповідною податковою декларацією квартальну або річну фінансову звітність у порядку, передбаченому для подання податкової декларації з урахуванням вимог ст. 137 ПКУ. При цьому фінансова звітність є додатком до податкової декларації з податку на прибуток та є її невід’ємною частиною.

        Враховуючи викладене, з метою ефективного забезпечення проведення кампанії декларування з податку на прибуток за три квартали 2019 року платникам необхідно подавати до контролюючих органів актуальні форми фінансової звітності, які є невід’ємною частиною декларацій.

Деякі особливості розірвання договору про добровільну участь у сплаті єдиного внеску

 

        Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що    частиною 1 ст. 10 Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 2464) визначено перелік платників, які мають право на добровільну сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок).

        Згідно із частиною 2 ст. 10 Закону № 2464 особи, зазначені у частині 1 ст. 10 Закону № 2464, беруть добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування протягом строку, визначеного в договорі про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування, але не менше одного року (крім договорів про одноразову сплату).

        Договір про добровільну участь може бути достроково розірваний застрахованою особою за її бажанням, якщо договір діяв не менше одного року (абзац другий п. 1 частини 8 ст. 10 Закону № 2464).

         Однак, у разі набуття застрахованою особою відповідно до Закону № 2464 зобов’язань щодо участі в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування договір про добровільну участь може бути достроково розірваний територіальним органом (абзац другий п. 2 частини 8 ст. 10 Закону № 2464).

        Тобто, фізична особа, яка виявила бажання на добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування укладає договір про добровільну участь у сплаті єдиного внеску на термін визначений у договорі, але не менше одного року.

         Розірвати договір достроково, впродовж першого року дії, може лише територіальний орган за умови набуття застрахованою особою зобов’язань щодо участі у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування (працевлаштування).

 

Декларуєте податок на прибуток? Не забудьте подати фінансову звітність

           Головне управління ДПС у Харківській області інформує, що з метою належної організації кампанії декларування податку на прибуток за три квартали 2019 року Державна податкова служба України в листі від 11.10.2019 №2824/7/99-00-04-03-01-17 повідомляє про внесені зміни до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України.

            Так наказом від 31.05.2019 №266 «Про затвердження Змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України з бухгалтерського обліку», зокрема форму фінансової звітності №1-м «Баланс» доповнено новими показниками:

Нематеріальні активи -1000

Первісна вартість – 1001

Накопичена амортизація – 1002.

           Згідно з п.46.2 ст.46 Податкового кодексу України платник податку на прибуток подає разом з відповідною податковою декларацією квартальну або річну фінансову звітність у порядку передбаченому для подання податкової декларації з урахуванням вимог ст.137 Кодексу. При цьому фінансова звітність є додатком до податкової декларації з податку на прибуток та її невід’ємною частиною.

            Звертаємося до платників податку на прибуток підприємства, з метою уникнення ситуації щодо відмов контролюючими органами у прийнятті податкової декларації з податку на прибуток за три квартали 2019 року не допускати подання неактуальних форм фінансової звітності, які є невід’ємною частиною декларації.

Передача майна у фінансовий лізинг. Як нарахувати ПДВ

        Головне управління ДПС у Харківській області нагадує, що відповідно до п.п. «а» п. 185.1 ст. 185 Податкового кодексу України від (далі – ПКУ) об’єктом оподаткування ПДВ є операції платників податку, зокрема, з передачі об’єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю.

        При цьому база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг не може бути нижче ціни придбання таких товарів/послуг, база оподаткування операцій з постачання самостійно виготовлених товарів/послуг не може бути нижче звичайних цін, а база оподаткування операцій з постачання необоротних активів не може бути нижче балансової (залишкової) вартості за даними бухгалтерського обліку, що склалася станом на початок звітного (податкового) періоду, протягом якого здійснюються такі операції (у разі відсутності обліку необоротних активів - виходячи із звичайної ціни), за винятком:

-         товарів (послуг), ціни на які підлягають державному регулюванню;

-         газу, який постачається для потреб населення.

         Відповідно до п.п. 196.1.2 п. 196.1 ст. 196 ПКУ не є об’єктом оподаткування ПДВ операції з передачі майна у схов (відповідальне зберігання), а також у лізинг (оренду), крім передачі у фінансовий лізинг та повернення майна із схову (відповідального зберігання) його власнику, а також майна, попередньо переданого в лізинг (оренду) лізингодавцю (орендодавцю), крім переданого у фінансовий лізинг.

      Тобто, операції з передачі майна у фінансовий лізинг та повернення майна, переданого у фінансовий лізинг, є об’єктом оподаткування ПДВ, база оподаткування яких визначається відповідно до п. 188.1 ст. 188 ПКУ. При цьому датою виникнення податкових зобов’язань орендодавця (лізингодавця) для операцій фінансової оренди (лізингу) є дата фактичної передачі об’єкта фінансової оренди (лізингу) у користування орендарю (лізингоотримувачу).

 

Сплачуйте податки, збори, платежі та єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на діючі нові рахунки

       Головне управління ДПС у Харківській області звертає увагу платників, що з 1 жовтня 2019 року діють нові реквізити бюджетних рахунків для сплати податків, зборів і платежів відповідно до вимог стандарту IBAN (29 літерно-цифрових символів) із збереженням довжини номера рахунку аналітичного обліку – не більше 14 цифрових символів.

       Звертаємо увагу платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, що з 1 жовтня 2019 року функціонують нові реквізити небюджетних рахунків 3719 за стандартом IBAN в АС «Є-Казна Доходи» для сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, які відкриті на балансі центрального апарату Казначейства (код банку – 899998) відкритих відповідно до вимог стандарту IBAN.

      Реквізити нових бюджетних рахунків для сплати податків, зборів і платежів та небюджетних рахунків для сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування розміщені на субсайті територіальних органів ДПС в Харківській області офіційного веб - порталу ДПС України в розділі «Бюджетні рахунки»

Web-адреса: novovodolaga-rda.gov.ua/news/id/1567 | Переглядів: 30Дата публікації: 09:50 21.10.2019
Версія для слабо- зорих