Анонс подій
Подій не заплановано
Пошук
Посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
До уваги платників податків!
До уваги платників податків!

Поділитися новиною:

До уваги платників податків!

Південне управління Головного управління ДФС у Харківській області інформує!

Увага! Що чекає на платників акцизного податку з 1 липня 2019 року

       Відповідно до Закону України “Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів” від 23.11.2018 р. №2628-VІІІ внесено наступні зміни.

  Отже, з 01.07.2019 року запроваджується:

“Ліцензії на право виробництва пального”

Річна плата за ліцензії на право виробництва пального становить 780 гривень.

    Ліцензії на право виробництва пального видаються, призупиняються та анулюються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику.

   Ліцензії видаються терміном на п’ять років, а сплата за них справляється щорічно.

Штрафна санкція за виробництво пального без наявності ліцензії - 1 000 000 грн.

“Ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним”

      Річна плата за ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним становить 2000 гривень на кожне місце роздрібної торгівлі пальним, плата справляється щорічно і зараховується до місцевих бюджетів. 

     Ліцензії видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади за місцем торгівлі суб'єкта господарювання терміном на п’ять років.

Штрафна санкція за роздрібну торгівлю пальним без наявності ліцензії - 250 000 гривень.

 “Ліцензії на право зберігання пального”

      Річна плата за ліцензії на право зберігання пального становить 780 гривень.

Ліцензії на право зберігання пального видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади за місцем розташування місць зберігання пального терміном на п'ять років".

“Ліцензії на право оптової торгівлі пальним”

       Річна плата за ліцензії на право оптової торгівлі пальним, за наявності у ліцензіата місць оптової торгівлі пальним - 5 000 грн. за кожне таке місце.

       Річна плата за ліцензії на право оптової торгівлі пальним, за відсутності у ліцензіата місць оптової торгівлі пальним - 10 000 грн. за кожне таке місце.

Ліцензії на право оптової торгівлі пальним видаються органом виконавчої влади, уповноваженими Кабінетом Міністрів України терміном на п’ять років.

       Оптова торгівля пальним та зберігання пального здійснюється суб’єктами господарювання всіх форм власності за наявності ліцензії.

      Штрафна санкція за оптову торгівлю пальним або зберігання пального без наявності ліцензії - 500 000 гривень. 

"Імпорт або експорт пального здійснюється за наявності у суб'єкта господарювання, що імпортує або експортує пальне, ліцензії на право виробництва або зберігання, або оптової чи роздрібної торгівлі пальним.

    Вводяться нові визначення, що безпосередньо стосуються адміністрування акцизного податку. А саме: акцизний склад пересувний, та розпорядник акцизного складу пересувного.

      Акцизний склад пересувний – це транспортний засіб (автомобільний, залізничний, морський, річковий, повітряний, магістральний трубопровід), на якому переміщується та/або зберігається пальне або спирт етиловий на митній території України.

        Розпорядник акцизного складу пересувного - суб'єкт господарювання-платник акцизного податку, який є власником пального, та який з використанням транспортного засобу незалежно від того, кому належить такий транспортний засіб:

- реалізує або зберігає пальне або спирт етиловий;

- ввозить пальне на митну територію Україні, з якого сплачено акцизний податок або на умовах, визначених статтею 229 цього Кодексу.

      Розпорядники акцизних складів відповідно до вимог цього Кодексу зобов'язані обладнати акцизні склади витратомірами-лічильниками та/або рівнемірами-лічильниками та зареєструвати їх в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів- лічильників рівня пального у резервуарі у такі строки: 

акцизний склад, де розташовано резервуари, загальна місткість яких перевищує 20000 куб. метрів - не пізніше 1 липня 2019 року;

акцизний склад, де розташовано резервуари, загальна місткість яких перевищує 1000 куб. метрів, але не перевищує 20000 куб. метрів - не пізніше 1 жовтня 2019 року;

акцизний склад, де розташовано резервуари, загальна місткість яких не перевищує 1000 куб. метрів - не пізніше 1 січня 2020 року".

       Також, запроваджено штрафні санкції за наступні порушення:

       Відсутність реєстрації акцизних складів в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового платником податку - розпорядником акцизного складу - тягне за собою накладення штрафу в розмірі 1 000 000 гривень.

       Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке саме порушення - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 2 000 000 гривень.

       Незабезпечення з вини розпорядника акцизного складу своєчасної передачі до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, електронних документів, що містять дані щодо фактичних залишків пального та обсягів обігу пального або спирту етилового - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1 000 гривень за кожний не переданий електронний документ".

       Необладнання та/або відсутність реєстрації в Єдиному державному реєстрі витратомірів- лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі рівнеміра - лічильника на введеному в експлуатацію резервуарі, розташованому на акцизному складі, та/або витратоміра- лічильника на місці наливу (відпуску) пального, розташованою на акцизному складі, а також необладнання та/або відсутність реєстрації в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників обсягу виробленого спирту етилового витратоміра-лічильника спирту етилового на місці отримання та відпуску спирту етилового, розташованого на акцизному складі - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 150 000 гривень за кожний необладнанний резервуар та/або не зареєстрований рівнемір - лічильник, а також за кожне необладнане місце наливу (відпуску) пального або за кожне місце отримання та відпуску спирту етилового, та/або не зареєстрований витратомір-лічильник/  витратомір-лічильник спирту етилового.

        Повторне протягом року вчинення будь-якого з порушень, передбачених абзацом першим цього пункту, тягне за собою призупинення реєстрації платника акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового до моменту обладнання резервуарів та/або місць наливу (відпуску) пального або місць отримання та відпуску спирту етилового на акцизному складі витратомірами-лічильниками, витратомірами-лічильниками спирту етилового та/або рівномірами-лічильниками з їх відповідною реєстрацією".

Документи на отримання ліцензії на виробництво та оптову торгівлю пальним подаються на адресу ДФС України, а на роздрібну торгівлю та зберігання пального - на адресу Головних управлінь ДФС в областях

П Е Р Е Л І К

документів, які подаються для отримання ліцензії на виробництво пального

 

        Виробництво пального здійснюється суб’єктами господарювання незалежно від форми власності за умови наявності ліцензії на право виробництва пального (ч. 21 ст. 2).

 Ліцензія видається за заявою суб’єкта господарювання, яка подається на адресу ДФС України (04655, м. Київ, Львівська площа, 8).

До заяви додаються (завірені заявником копії):

засновницькі документи (статут, установчий договір);

документ, що підтверджує внесення річної плати за ліцензію (780 грн.);

Ліцензії видаються терміном на п'ять років, а плата за них справляється щорічно.

        Плата за ліцензії справляється до початку виробництва зазначеної продукції органом, що видає ліцензії, у розмірах, встановлених цим Законом, і зараховується до місцевих бюджетів.

документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об'єкт для виробництва пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об'єкта в експлуатацію, цільове призначення якої відповідає заявленій діяльності;

акт вводу в експлуатацію об'єкта або акт готовності об'єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об'єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об'єктів у місці виробництва пального, необхідних для виробництва та зберігання пального;

документ, що підтверджує акредитацію випробувальної лабораторії з визначення показників якості пального, виданий уповноваженим органом;

дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки;

технологічна документація (стандарти, регламенти, технологічні інструкції), що стосується виробництва та зберігання пального;

технічні умови щодо виробництва пального заданої якості, які повинні відповідати вимогам технічних регламентів та національним стандартам з якості пального.

             Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право виробництва пального.

               Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник.

               У разі якщо зазначені документи видані (оформлені) іншій особі, ніж заявник, такий заявник додатково подає документи, що підтверджують його право на використання відповідного об'єкта.

П Е Р Е Л І К

документів, які подаються для отримання ліцензії

на зберігання пального, оптову та роздрібну торгівлю пальним

         Оптова торгівля пальним та зберігання пального здійснюються суб'єктами господарювання всіх форм власності за наявності ліцензії.

       Роздрібна торгівля пальним може здійснюватися суб'єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій на роздрібну торгівлю.

Ліцензія видається за заявою суб’єкта господарювання, яка подається:

-            для оптової торгівлі ‑ на адресу ДФС України (04655, м. Київ, Львівська площа, 8);

-            для роздрібної торгівлі пальним та зберігання пального на адресу Головних управлінь ДФС в областях та м. Києві за місцем торгівлі та за місцем розтшування місць зберігання;

(у заяві зазначається вид господарської діяльності, на провадження якого суб'єкт господарювання має намір одержати ліцензію (оптова, роздрібна торгівля пальним або зберігання пального. У заяві про видачу ліцензії на роздрібну торгівлю пальним додатково зазначаються адреса місця торгівлі, перелік реєстраторів розрахункових операцій (книг обліку розрахункових операцій), які знаходяться у місці торгівлі, а також інформація про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення; реєстраційні номери посвідчень реєстраторів розрахункових операцій (книг обліку розрахункових операцій), які знаходяться у місці торгівлі, та дата початку їх обліку в органах державної фіскальної служби.), до якої додаються (завірені заявником копії):

документ, що підтверджує внесення річної плати за ліцензію;

        Законом встановлена річна плата за ліцензії на право оптової торгівлі пальним у розмірі:

-           за наявності у ліцензіата місць оптової торгівлі пальним, -5000 гривень за кожне таке місце;

-           за відсутності у ліцензіата місць оптової торгівлі пальним, - 10000 гривень.

         Законом встановлена річна плата за ліцензії на право зберігання пального у розмірі 780 гривень.

          Законом встановлена річна плата за ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним у розмірі 2000 гривень на кожне місце роздрібної торгівлі пальним.

документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об'єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об'єкта в експлуатацію, цільове призначення якої відповідає заявленій діяльності;

акт вводу в експлуатацію об'єкта або акт готовності об'єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об'єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об'єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;

дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.

       Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального.

       Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник.

       У разі якщо зазначені документи видані (оформлені) іншій особі, ніж заявник, такий заявник додатково подає документи, що підтверджують його право на використання відповідного об'єкта.

        Суб'єкти господарювання, які здійснюють оптову торгівлю пальним, за відсутності місць оптової торгівлі пальним копії таких документів не подають.

        Суб'єкти господарювання отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним - одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб'єкта господарювання.

        Суб'єкти господарювання отримують ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним на кожне місце роздрібної торгівлі пальним.

        Суб'єкт господарювання має право зберігати пальне без отримання ліцензії на право зберігання пального в місцях виробництва пального або місцях оптової торгівлі пальним чи місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримані відповідні ліцензії.

         Ліцензія на право зберігання пального не отримується на місця зберігання пального, що використовуються:

підприємствами, установами та організаціями, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевого бюджету;

підприємствами, установами та організаціями системи державного резерву;

суб'єктами господарювання для зберігання пального, яке споживається для власних виробничо-технологічних потреб виключно на нафто- та газовидобувних майданчиках, бурових платформах і яке не реалізується через місця роздрібної торгівлі.

         Тимчасово, до 1 січня 2022 року, суб'єкти господарювання можуть отримувати ліцензію на право виробництва пального, право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального на відповідне місце здійснення такої діяльності без подання акта вводу в експлуатацію об'єкта або акта готовності об'єкта до експлуатації, або сертифіката про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, або інших документів, що підтверджують прийняття об'єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо об'єктів, необхідних для здійснення відповідної діяльності, за умови подання копій документів, що підтверджують право власності на такі об'єкти нерухомого майна, виданих у встановленому законодавством порядку до 1 січня 2014 року.

Увага! Основні вимоги щодо сплати ЄСВ

Головне управління ДФС у Харківській  області нагадує про основні законодавчі вимоги щодо сплати ЄСВ.

1. Єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника.

2. Обов'язки платників ЄВ виникають у ФОП, у т.ч. які обрали спрощену систему оподаткування, членів фермерського господарства та осіб які провадять незалежну професійну діяльність з дня їх державної реєстрації/ з початку провадження діяльності та припиняються після державної реєстрації закриття (припинення) ФОП/припинення відповідної діяльності. При цьому сплата внеску проводиться за місяць, у якому відбулася така реєстрація/припинення.

3.  З 1 січня 2017 року всі фізичні особи – підприємці мають сплачувати ЄВ за себе на рівні мінімального страхового внеску щоквартально за виключенням пільгової категорії.При цьому сума ЄВ не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску на місяць, який на сьогодні становить 918,06 грн.

     У разі якщо таким платником не отримано дохід (прибуток) у звітному кварталі або окремому місяці звітного кварталу, такий платник зобов’язаний визначити базу нарахування, але не більше максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, встановленої Законом. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску.

4.  Юридична особа, ФОП або фізична особа не може сплатити грошове зобов’язання по єдиному внеску за інших осіб.

 5.  У разі несвоєчасної або не в повному обсязі сплати єдиного внеску до платника застосовуються фінансові санкції, а посадові особи, винні в порушенні законодавства про збір та ведення обліку єдиного внеску, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно із законом.

6. Розстрочення та відстрочення заборгованості зі сплати ЄСВ не передбачено. Заборгованість не підлягає списанню.

7. Строк давності щодо нарахування, застосування та стягнення сум недоїмки, штрафів та нарахованої пені з єдиного внеску не застосовується.  

8. Платнику, у якого виник борг, надсилається вимога про сплату недоїмки. На погашення вказаних у вимозі сум платнику надається десять календарних днів. У разі не погашення узгодженого боргу з єдиного внеску, податкові органи надсилають в порядку, встановленому законом до органів державної виконавчої служби вимоги про сплату недоїмки.

         З метою запобігання зростання заборгованості з ЄСВ нагадуємо, що з 02.05.2019  вступили в дію нові рахунки для сплати єдиного внеску.

Увага! Сплачувати ЄСВ необхідно тільки за новими рахунками

              Головне управління ДФС у Харківській області  нагадує, що з 2 травня  2019 року змінилися реквізити  рахунків для сплати єдиного соціального внеску, які відкриті на балансі центрального апарату Державної казначейської служби України (код банку - 899998)

             Таким чином, починаючи з 02.05.2019 р. кошти, які сплачуються   платниками податків на  рахунки за старими реквізитами (що діяли до 02.05.2019р.), не  зараховуються до бюджетів, а повертаються  платникам  як  нез’ясовані надходження.

             З оновленими рахунками можна ознайомитися на суб-сайті «Територіальні органи ГУ ДФС у Харківській області» у розділі «Бюджетні рахунки».

 

Щодо нелегальної праці

         Головне управління ДФС у Харківській області звертає увагу, що боротьба з «тіньовою» зайнятістю та виплатою заробітної плати без оподаткування – один з пріоритетних напрямів роботи органів ДФС.

     Від надходжень до бюджетів за рахунок оподаткування доходів, які отримують громадяни, залежить вчасне фінансування закладів освіти, охорони здоров’я, оборони, безпеки, культури, забезпечення надання грошової допомоги багатосімейним і малозабезпеченим громадянам та інших виплат соціального напряму. Нелегальна праця знижує доходи, зокрема до місцевих бюджетів, бюджетів Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування.

   «Тіньова» зарплата має негативні наслідки для найманих працівників. Зокрема, це відсутність соціальних гарантій, передбачених для працівника, – права на відпустку (у тому числі на час вагітності та пологів), страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, права на оплату листків непрацездатності. Також громадяни втрачають пенсійний стаж та можливість отримання допомоги у разі втрати роботи.

         Неофіційно працевлаштована особа позбавлена законодавчого захисту та повністю залежить від роботодавця та його дій по відношенню до такого працівника.

        Виявлення порушників податкового законодавства у частині виплати заробітної плати – один з кроків захисту інтересів працівників. Тому ДФС бере участь у діяльності робочих груп, створених при обласних державних адміністраціях з метою виявлення найманих працівників, які працюють неофіційно, та залучення їх до оподаткування.

      Офіційне працевлаштування – це обов’язок роботодавця, адже тільки офіційне працевлаштування надає гарантію соціальних, економічних та трудових прав для працівників і є запорукою підвищення надходжень до бюджетів України.

Web-адреса: novovodolaga-rda.gov.ua/news/id/1146 | Переглядів: 98Дата публікації: 12:02 27.05.2019
Версія для слабо- зорих